22 Temmuz 2016 Cuma

Hastane Tanitim Sitesi Tasarimi

Bu makalemizde Hastane Teması ile alakalı dökümanları bulabilirsiniz.

Klinik Tanıtım Teması

Hastane Teması ürünü doğru web tasarım hizmetleri tarafından oluşturulmuştur. Bu ve benzeri tasarımları satın almak veya özel tema tasarımı hazırlatmak için bizle iletişime geçebilirsiniz. Bu tasarımın benzerlerini internet sitemizdeki ürünler bölümünden inceleyebilirsiniz.

WordPress Klinik Teması özellikleri nelerdir?

WordPress Hastane Tanıtım Sitesi Tasarımı ve diğer temalarımızın genel özellikleri aşağıda belirtilmiştir. Başlıca özellikler;

  • Bilgisayar, tablet ve telefon uyumlu duyarlı yani responsive özelliklere sahiptir.
  • Wordpress yönetim panelinde ek yönetim özellikleri vardır.
  • Kaynak kodları açık, geliştirilebilir tasarımlardır.

Klinik Sitesi Tasarımı satın al

WordPress Klinik Tanıtım Teması ürününü web sayfamızdan inceleyip sipariş edebilirsiniz. Daha detaylı bilgi ve özel fiyatlar için bizimle iletişime geçin. Her türlü web tasarımı, web yazılımı ve seo hizmetleri vermekteyiz.
0212 664 55 32 0531 500 95 44 destek@dogruwebtasarim.com
Çırpıcı mah. 1. Taşocağı sok. No:70/B Zeytinburnu / İst

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa